Pengenalan
Ni la gambar owner boutique ngan ratu hatinya... hehe...
Aina Fashionlista mula beroperasi pada Julai 2010... mase tu aina tgh dalam pantang.. hehe... sambil2 berehat, aina minta tlg adik & ibu aina carikan tudung2 untuk mula niaga... (^_^)
Alhamdulillah skarang aina dah mula stabil, terima kasih kepada smua customer aina yg dah banyak berikan sokongan pada kami, team AFB... (^_^)
Nama Aina bukan la nama saya tau.. Nama Aina nie mmg nama business semata2..
Nama saya lin.. (^_^) Alkisahnye nak namakan baby ngan nama Aina, tapi tak jadi, maka lin pun nama kan business ngan nama Aina... (^_^) tapi kalo nak panggil lin ngan nama Aina pun boleh... (^_^)
Untuk pengetahuan semua, aina bekerja sepenuh masa. Dari pukul 9 pagi sehingga 6 ptg..
Kami akan cube sedaya upaya kami untuk reply email dengan cepat.. memandangkan email order
yg kami terima setiap hari banyak & jadual kami yg padat. Kami amat mengharapkan
anda semua memahami situasi kami... insyaALLAH, kami sentiasa berusaha untuk meningkatkan
mutu kerja kami..
Perniagaan kami telah didaftar kan secara rasmi dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada dengan no pendaftaran 002005830-H (^_^)
Pekerja Aina Fashionlista
Aina/Lin
-model/jurujual/promoter/tukang cari stock/kuli-
Ridz
-Photographer/tukang packing barang/promoter-
Contact Us
Untuk sebarang pertanyaan, boleh la email kan ke ainaboutique@gmail.com .. insyaALLAH pihak kami, (team AFB) akan membalas secepat yg mungkin...
Kami tidak mempunyai premis perniagaan & kami hanya menjual secara online.. COD (cash on delivery) tidak dipraktik kan..
Soalan Lazim
Ramai customer yg tanye soalan yg lebih kurang same...
1. Nape lambat reply email?
Kami minta maaf sesgt… kami bukan suka2 nak reply lambat tau.. email order yg masuk banyak tiap2 hari… Plus, aina lak keje full time kat opis, dari kul 9 pagi sampai 6 ptg…. Jadi aina akan try2 reply email secepat yg mungkin pada waktu siang dan selebih nye aina akan reply time malam.. tu pun kekdg tak abis gak reply, aina sambung lak reply time pepagi sbl start waktu opis… huhu.. nie aina print screen kan email sbg bukti.. aina bukan nak menunjuk tau, aina nak customer paham je… kami mmg cube sedaya upaya nak reply dgn cepat… (^_^)
2. Nape saya barang saya lmbt sampai?
Pasal packing barang nie lak, pada waktu siang, adik aina bantu aina utk packing barang dan waktu malam aina akan packing ngan die yg mane tak settle packing… kekdg tu rase nak patah gak pinggang mempacking barang… jadi mungkin ada antara yg customer yg kami mmg tak larat nak packing pada hari payment di buat, jadi kami akan pos sehari dua selepas pembayaran dibuat… Kami minta maaf lagi skali.. (^_^)
huhu... dalam pada kiteorg tgh serabut packing barang,
tau aje si comel nie abah die pegang kamera... huhu.. kecik2 dah pandai nak posing2... (^_^)
3. Nape aina tak reply bile saya tegur kat FB
Haaaa.. kat sini aina nak tegas kan, (cewahh, tegaskan eh) Aina tak sombong tau… Aina bukan tak nak reply tapi aina tak cukup tangan.. uwaaaaaa…. Aina terkejar2 kekdg tu, nak reply email, nak packing barang pahtu kekdg ade budak comel pulak nak tlg tambah kan keje ibu die, hehee.. jadi mmg tak sempat kekdg tu aina nk reply.. bukan aina sombong tau…
4. Nape tak leh order tru sms / inbox kat FB je?
Darling smua, aina sgt suka dan penting kan ORDER FORM sbb dari situ aina leh refer smua detail… aina leh search kat gmail pahtu smua detail kuar, tapi kalo kat sms/inbox facebook, aina takut aina terlepas pandang… sbb bile dating time packing, mmg kami refer pada order form…
Kami tidak mempunyai premis perniagaan & kami hanya menjual secara online.. COD (cash on delivery) tidak dipraktik kan..
Soalan Lazim
Ramai customer yg tanye soalan yg lebih kurang same...
1. Nape lambat reply email?
Kami minta maaf sesgt… kami bukan suka2 nak reply lambat tau.. email order yg masuk banyak tiap2 hari… Plus, aina lak keje full time kat opis, dari kul 9 pagi sampai 6 ptg…. Jadi aina akan try2 reply email secepat yg mungkin pada waktu siang dan selebih nye aina akan reply time malam.. tu pun kekdg tak abis gak reply, aina sambung lak reply time pepagi sbl start waktu opis… huhu.. nie aina print screen kan email sbg bukti.. aina bukan nak menunjuk tau, aina nak customer paham je… kami mmg cube sedaya upaya nak reply dgn cepat… (^_^)
2. Nape saya barang saya lmbt sampai?
Pasal packing barang nie lak, pada waktu siang, adik aina bantu aina utk packing barang dan waktu malam aina akan packing ngan die yg mane tak settle packing… kekdg tu rase nak patah gak pinggang mempacking barang… jadi mungkin ada antara yg customer yg kami mmg tak larat nak packing pada hari payment di buat, jadi kami akan pos sehari dua selepas pembayaran dibuat… Kami minta maaf lagi skali.. (^_^)
huhu... dalam pada kiteorg tgh serabut packing barang,
tau aje si comel nie abah die pegang kamera... huhu.. kecik2 dah pandai nak posing2... (^_^)
3. Nape aina tak reply bile saya tegur kat FB
Haaaa.. kat sini aina nak tegas kan, (cewahh, tegaskan eh) Aina tak sombong tau… Aina bukan tak nak reply tapi aina tak cukup tangan.. uwaaaaaa…. Aina terkejar2 kekdg tu, nak reply email, nak packing barang pahtu kekdg ade budak comel pulak nak tlg tambah kan keje ibu die, hehee.. jadi mmg tak sempat kekdg tu aina nk reply.. bukan aina sombong tau…
4. Nape tak leh order tru sms / inbox kat FB je?
Darling smua, aina sgt suka dan penting kan ORDER FORM sbb dari situ aina leh refer smua detail… aina leh search kat gmail pahtu smua detail kuar, tapi kalo kat sms/inbox facebook, aina takut aina terlepas pandang… sbb bile dating time packing, mmg kami refer pada order form…